2010年7月30日星期五

H2O+ Face Oasis

H2O+,名字或logo听起来都好吸引人,感觉很滋润很天然很纯净。
八杯水星光系列(Face Oasis)是他们的镇店之宝。赞赞赞!
在一月初刚到美国就买了他们家的Face Oasis Hydrating Treatment
当时冬天,急需也极需一罐保湿功效非常强的保湿霜
一直以来听了不少H2O八杯水星光的好评和赞赏,所以就选了它

最大的功效当然就是滋润。
我觉得它算是不黏腻的了,吸收速度蛮快的
有时干爽or黏腻的定义真的因人而异。
太过干爽,就好似没擦,我不喜欢。我反而喜欢那种“凡走过必留下痕迹”的感觉
味道香香的,很让人放松 =D
我个人比较偏爱gel/jelly/水凝状的保湿霜
很好推开,一颗红豆大小的分量可以涂整脸
有时做完Scrub后可以稍微涂厚一点当水分Mask敷,
第二天早上起来肌肤会嫩嫩的,效果很棒,粉底会很好上哦
我早晚各用一次,半年后用掉了半罐。
这样推算,一罐可以用一年,USD34的价格变得非常划算!
我全脸的保湿工作全靠它,脸蛋从冬天至夏天都不曾缺水,也不曾泛油
油水非常平衡。
我相信只要保湿的基础做好了,接下来任何改善肌肤的工作都能事半功倍!

于是乎,我加入了会员。
忘了是购物累计分数or购物折扣,反正我就只买过他们家的这一罐
我给它的评语是赞赞赞的哦 =D


**当我不断的写保养品文,就代表我的生活过得非常平淡,没有什么事让我记录==''

16 条评论:

  1. 没用过,不过听说是不错的。
    最近我反而转换使用drug store牌子Hada Labo了,保湿效果真的超级好!

    回复删除
    回复
    1. Good sharing, for your information that H2O Plus Face Oasis Hydrating Treatment is formulated for all skin types, it is a water-based super-hydrator which instantly moisturises, balances and distributes hydration for up to eight hours, see detail at:
      http://kidbuxblog.com/face-oasis-hydrating-treatment/

      删除
  2. 之前用過他的洗臉霜....
    打出來的是泡沫, 好細緻, 好好用哦....

    你寫保養品文不代表生活平淡,
    你已經造福許多人了....
    看了你的保養品文至少了解了許多保養品...
    呵呵...
    =)

    回复删除
  3. 八杯水很貴啊!!!!
    這邊不是普通的貴,
    很貴很貴...

    呃,
    上次你介紹我用的,青色的那個效果還不錯,
    用過一罐之後,我就換the face shop的了...=)

    回复删除
  4. Jean:Hada Labo我听过,在这儿的Japantown有得买,以后试用了再一起分享感想 =DD

    涵吉:还造福这么伟大咧,我就在写写感想罢了,不算介绍哦!
    我知道你的名字写错了,不过我忘了是哪个han哪个ji,你不要怪我啦 ><

    回复删除
  5. 豆子:你是说大马贵还是台湾贵?我以前在MP专柜问过价钱,记忆中好像也吓了一跳。这里卖38美金一罐觉得还合理 =D
    既然效果还不错那干嘛要换 =="

    回复删除
  6. 想嘗試不同的,
    看有沒有還有更保濕的,
    哈哈哈,
    我要我的臉水噹當,
    哈哈哈哈...XDDDD

    回复删除
  7. 豆子:找到最爱的就会爱不释手了啦,那你现在用什么??

    回复删除
  8. Pretty! This has bеen аn incrediblу wοnԁerful poѕt.

    Many thаnks foг suρplying thiѕ info.


    my site: skin lightening surgery

    回复删除
  9. Hi! Someone in my Myspace group shared this website
    with us so I came to check it out. I'm definitely enjoying the information. I'm book-marking and will be
    tweeting this to my followers! Wonderful blog and superb design.



    Here is my blog; Dental Implants Cost

    回复删除
  10. It's a very interesting concept where you have to balance objects perfectly on the field which are provided to you. Some as well as components of the Nikon D700 are these:. For more information, take a look at the Canon EOS 5D Mark 3 technologies explained.

    Here is my web-site :: canon 5d mark iii

    回复删除
  11. The WI-FI enabled chromebooks, by Acer will come somewhere around $350.
    The Chromebook is also sleeker and includes a more vibrant screen.
    With built-in Adobe Flash support and a great browser, my
    children have complete access to their documents, calendars, email, and entertainment.


    Look into my site - samsung chromebook review

    回复删除
  12. mod files to acceptable videos by most media player including i - Phone, i -
    Pod, Apple TV, PSP, Zune, Blackberry, Creative Zen,
    etc with no quality loss. Click the "Start" button to convert 3GP to apple tv on Mac.
    A smooth interface, lots of recommendations, and even
    the new Just for Kids section.

    回复删除
  13. This will help you to alter the quantity of blur easily
    and allow camera make other critical decisions
    when you are shooting. A great side pan requires that the camera travel together with the subject in both X and
    Y-axis. The zoom manage is actually a rotary bezel around the shutter button, and it really is a bit jerky, but with 12 actions between minimal and optimum
    it's able of relatively precise framing.

    my webpage :: nikon d7100

    回复删除
  14. In other words, it enables you to carry on working when
    not connected to the internet, a feature being introduced
    in the next few weeks. If you are using a DSL modem,
    are tethering through a cell phone, or are still on dial-up,
    you probably have a static IP address, and will actually have to enter
    in information to this device to get connected to the
    Internet. 3 together with the improved graphics and enhanced multitasking
    facilities.

    Feel free to surf to my web page :: samsung chromebook

    回复删除
  15. Thanks for your great sharing. For me, H2O Plus Face Oasis Hydrating Treatment is a lighter formulation than the original face oasis (hydrating treatment), it sank in immediately with a hint of refreshing metholated tingle. See a review at:
    http://kidbuxblog.com/face-oasis-hydrating-treatment/

    回复删除